AKO - Çırpınırdı Karadeniz ft. Kerim [Mic Rap] Şarkı Sözleri,AKO - Çırpınırdı Karadeniz ft. Kerim Dinle,AKO-Çırpınırdı Karadeniz ft. Kerim İndir

KERİM
Kanımda kırmızı, bayrağımda kırmızı benim
Şerefim ay yıldız, ülkümüz vatanımız
Allah adımı verdi benim, Ural Dağında
Şehitlerim can verdi, benim adım uğruna
Sen kimsin oğlum, uğruna bu kadar can var
Değer mi senin için bu kadar kan
Evlatlar tabiki babayiğit, ben çok değerliyim
Çünkü benim adım Türk, duydun mu Türk dedim
Osmanlı torunuyuz, Oğuz Kağan ve Cengiz Han'ın
Atatürk'ün oğluyuz, 12 99 doğumluyuz
Mehteranla attık adımı, Allah Allah nidalarıyla
Bayrak inmedi hiç gökten, dalgalan 3 hilal
Muhtaç olduğun kudret, (senin) asil kanında mevcut
Türk'ün Türk'ten başka dostu yok, sembolü Bozkurt
Ergenekon yurdun adı, şu çakalı korkut
Gardaş, çek süngünü, bu vatanı ayakta tut

AKO
Baksana bayrağa kanlar içinde
Aksada yaşlar ordum içindi
Kalksana ayağa hanlar izinde
Yaksada ağaçlar korku içinde
Sorsana bekleme kanlar durmaz
Askerim asla hiç korkmaz
Sorsana tarihe gözler önünde
Milletim manda hiç olmaz
Asırlar oldu yurdum Anadolu
Nasıl da şanlı kurdum Bozkurt
Hatırlar oğlun korkma baba
Geldiğimiz yer Dede Korkut
Cihanın fethine soyundu atan
4 kıta soyundu yerde yatan
Hilali cepheye doluydu düşman
Dört bir yana ölüm duaydı satan
15 lik genç elinde silah
Sevdiği bekler gözünde nikah
Kalleşlik hep emrinde yılan
Havale ettik ölümle Allah
Dönmeyecekler bilmez anası
Türk'ün hiç mi dinmez yarası
Ölmeyecektir şehidimin anısı
Ülkümü bilki dilinle anasın
Yıldıza perçin ayımda parlak
Kırmızı üstüne akında harlar
Kılıcıma keskin hain kanar
Kızının üstüne akınca ağlar
Bayrağa sarılı tabutun içinde
Paramparça şehidim yatar
Annesi üstüne gözleri yaşlı
Vatan sağolsun gözleri kanar.

0 yorum: